Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2015 09:36 - МелоДРамата на МЕгалоМана / 2 ч.
Автор: loverka Категория: Тя и той   
Прочетен: 2568 Коментари: 5 Гласове:
5

Последна промяна: 11.09.2015 20:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


                                        

Мелодрамата на Мегаломана  .............

/ из Архивите на  Агент Гош от ДАНС ;))

                 image
         
                   14.05.2013 04:00 - Когато Времето угасне... Автор: terca Категория: Лични дневници   image 
Прочетен: 223 Коментари: 2 Гласове:   7   
 

До леглото ти съм… Лунната светлина преминава свободно през прозореца ти, но не достига до теб… Срамува се…

 
   28 07 2013  
lovertosimplicity.blog.bg

  •  

      
     
До леглото ти съм… Лунната светлина преминава свободно през прозореца ти, но не достига до теб… Срамува се…
 
07.06 00:31 - Когато Времето започне да се събужда Автор: bryunetsnakovalnia10 Категория:Технологии   image 
Прочетен: 522 Коментари: 2 Гласове:   7   
Последна промяна: 07.06 01:00 
  imageimage

До леглото ти съм. Лунната светлина преминава свободно през прозореца ти, но не достига до теб.
Срамува се. 




                
                        11:31 - Ибе ли ..или ни ибе  Рей Гей Starforlife Празнолей ?
 
Автор: tezko Категория: Други   image 
Прочетен: 195 Коментари: 0 Гласове:     0    
Последна промяна: 11:34 
 
За уточнение на тези, които не знаят, въпросният Брюнет10 е същият, човек, който е писал и от ника на Рей. Въпросният  е имал тук НЕ ЗНам колко точно блога и пише за себе си в трето лице единствено число. Тоест отговаря така за себе си.

Мен ме вълнува този Рей, Гей, Брюнет и всичките му още не знам колко блога, като се съвокуплява с жена на живо, веднъж, опа два пъти за 9 години, щот нали има два сина, па то и това не е сигурно дали са от него де, щот може да си е измислил, че е ебал, ама да му се е случило само във виртуалната промита тиква, та....като ебе, с Рей ли ебе, с Гей ли ебе, с Брюнета ли ебе, с Чука ли чука?


Ако е-бе Санки, Санки ли ще е-бе или Георги ще ебе русата блонда?

Е, тва ако не е кретен!  




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. loverka - oпааа....онаниста са събуди ,и се изпраска пак..по розов задник.../ ха ха ха/
06.09.2015 09:39

Lidis не е “наред“ / определено/ ,
но, ти си луд ,опасно луд /точно
защото си “смирен“ ! И,най вече
не си програмист, а СОТ security
Болен Его Самотен Маниак ...
цитирай
2. milady - гош, добре, че си ти....
06.09.2015 10:10
да реанимираш малко умрелия сайт с твоите хипохондрии......
голем си майтаП ,но важно е ,кой ще се смее последен...
;)))
цитирай
3. loverka - целият сайт разбра ,колко си инфантилна/ офца/ с един чехлъо у дома.Не това беше целта ми ..милаа
06.09.2015 20:11

3. blondinkas4uk09 - Здравей! Налага се
18:50
да правя секс за отмъщение, (няма да отмъщавам на мъж, а на Тъпата Крава Юлка) можеш ли да ми помогнеш? Винаги си ми казвал, че мога да разчитам на теб и като слушам тук една от любимите си вечни мелодии, ми се иска да вярвам, че вече ми подаваш ръка! М? :) (Извинявам се, че коментарът ми не е по темата! :) )
цитирай
4. saanki - многоо лоша презентация, мила блондорке. Извади му очите на Иванушка , горкият !
07.09.2015 07:43
Мила ,съчувствам ти, но в блога няма “отдел“за брачни и сексуални проблеми..
Аз отворих Пост за Политикa ,забрави ли ?
....нямаме друг Спор с теб ,миме ;)


цитирай
5. loverka - още ли дремеш тук ,ма блондорке.....ко стана със сффирката ...
07.09.2015 14:29
blondinkas4uk09 написа:
като теб. Не ми беше целта да ти кажа това.... милаа....



мила Силвия ,очаквах ,да ми благодариш...

а ,Войната в моя блог Аз ще я водя
според моя акъл и темперамент, нали е ясно?
и... .жалко за “задръжките“ , това бе най хубавото у теб..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: loverka
Категория: Тя и той
Прочетен: 90630
Постинги: 33
Коментари: 131
Гласове: 156
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930