Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2015 21:35 - ......блогбегейски страсти..........
Автор: loverka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1247 Коментари: 6 Гласове:
6

Последна промяна: 09.09.2015 16:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                               image

Г- жа Силвия  Въздуханова Саанкии духа на Гого Стар по кабела ;))
Аз съм самостоятелна бойна единица ,и
винаги съм била такава, и се справям добре,
мога с достойнство ,да го заявя, защото
истината най любя от всичко на Света.
и Свободата е ..моя Съдба !
Не е лесноо , Саанке....

...да си вдовица на 58 ,и 8 г ,да живееш сама
в този аспект, да си ...
недоклатена ,е някак нормално,
да не кажа достойно.....
но ,да си омъжена ,млада, образована дама
и да се държиш истерично ,
като недоклатена коза ,и то
публично в блога, е
.....отчайващо налудничаво ....кино...
простете ми личната интродукция, колеги! 24. blondinkas4uk09 - A ти как предпочиташ
07.09 23:19 да скоча в леглото, бананчо мой, ахахахахахах :) :) :).


 
Hera.bg
Искра Виденова Дори най-върлите противници на виртуалната реалност не могат да отрекат – Интернет създаде нова ера в интимните отношения. По всичко изглежда ставаме свидетели на нова сексуална революция, но този път на арената на чатовете и сайтовете за запознанства. В тази паралелна вселена, състояща се от никове и аватари, събитията се развиват с главоломна бързина – регистрация, запознанство, вълнуващ флирт... Трайността обаче не е най-характерното качество на виртуалната любов. Когато можем да намерим партньор с такава лекота, най-често със също толкова леко сърце, се и разделяме с него.

      


21.
 starforlife - Хаааааааа ха ха ха...
19:33 Не сме ли в синхрон, м?!
Свършваме... товааа - събуждаме се по едно и също време :))

blondinkas4uk09 написа: тя (знаеш коя) и на мен не ми пуска всички коментари, моля утешиииии ме! :) (тук пускам две-три сълзички и те гледам тъжно и възбуждащо) :) starforlife, разчуВстван от сълзичките, като отговор написа: Наспинкали сме се по едно и също време.
И понеже за блог.беге-то много си ни дреме...
Влезли сме да бацнем по една сълза.
Скачай пак в леглото, Бло! Да си те... утеша!
( няколко пъти :)
А може да правим...
http://vbox7,com/play:5ce6d08353 цитирай
    

22.
 blondinkas4uk09 - Преди да скоча в леглото, Стар,
20:09     



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. loverka - ако , Господин Саанкии е още жив ,и пита за мен....тук съм още 7 дни...Да видим ,кой е “Тъпа Крава “
07.09.2015 21:44
3. blondinkas4uk09 - Здравей! Налага се
06.09 18:50
да правя секс за отмъщение, (няма да отмъщавам на мъж, а на Тъпата Крава Юлка) можеш ли да ми помогнеш? Винаги си ми казвал, че мога да разчитам на теб и като слушам тук една от любимите си вечни мелодии, ми се иска да вярвам, че вече ми подаваш ръка! М? :) (Извинявам се, че коментарът ми не е по темата! :) )

4. starforlife - Щом се налага... :))
07:21
blondinkas4uk09 написа:
Здравей! Налага се да правя секс за отмъщение, (няма да отмъщавам на мъж, а на Тъпата Крава Юлка) можеш ли да ми помогнеш? Винаги си ми казвал, че мога да разчитам на теб и като слушам тук една от любимите си вечни мелодии, ми се иска да вярвам, че вече ми подаваш ръка! М? :) (Извинявам се, че коментарът ми не е по темата! :) )

Естествено, че можеш да разчиташ на мен.
Ще проверя графика си и ще ти се обадя. :))
цитирай
2. loverka - тъпата Крава Юлка не си пада по виртуални ебалници/ питай Гошо Тъпото...
07.09.2015 21:57
казах в очите на Силвия ,че е малка продажна ..НПИ за едни 1000€
и,тя полудя от злоба, безсилие и...малко срам...
Опитва се ,да го избие на секс..;)) Malka rozova panterke ,az ne 4akam tuk eba4i...
Ами имаме факти, малка блондинкасвария9 кила ...
аз държа на мнението си, нали сме в демократ.общество..
цитирай
3. milady - тази тъпа плешива оффца ,ми се набута преди 2 г в л. блог....
07.09.2015 22:08
да ме сдобрява с Гого/ ха ха ха/ А бе ,патко загубена....
Имам конференция 1 час в скайп ,защо ГО разкарах
тоз Луд Виртуалник от живота си ...
има ли нужда ,да ти обеснявам .....
Ясно ,колко разбираш от мъже ,щом ставаш за виртуална залагалка на един
смотан селски Бек, който се домъкнал от Панагюрище с 50 лв в джоба в СФ.
след като жена му го изгонва /заради Лъжи и измами ,разбира се ...
нали затова пиша 2г тук, за да образовам такива лапни шаранки ,като теб
..... кур не видели........
дръж са за питомното ,щот ше ревеш с пантерски сълзи ,
малка курвичке проста
пс питай Анка от Варна що си приказва още сама..
други будали немаа ..аз дадох 2 лева за чорапи.
сега си ти.....Направо заеби мъжа си, мухло!
цитирай
4. saanki - добрее ,че е Виртуала ,да си кажем ...
07.09.2015 22:18
Истината , право Куме в очите ....
лека нощ на всички нормални хора ...

https://youtu/TYf4W3M0s9c?list=RDTFRbWJ5DA1Q
цитирай
5. milady - не желая тъпи коменти...
07.09.2015 22:35
разбра ли ме добре .....
срамувам се от такива боклуци ,като теб..Саанки...

цитирай
6. loverka - айде ,скрих те ...прелюбодейке...
08.09.2015 07:30
и , спри каруцарския език..
повече нема накъде ,да се изложиш
или ..има ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: loverka
Категория: Тя и той
Прочетен: 90516
Постинги: 33
Коментари: 131
Гласове: 156
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031