Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2015 09:12 - Офсъ с Рога !!!
Автор: loverka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1605 Коментари: 6 Гласове:
5

Последна промяна: 08.09.2015 21:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                          image


                                  
               

 

3. blondinkas4uk09 - Здравей! Налага се
18:50 да правя секс за отмъщение, (няма да отмъщавам на мъж, а на Тъпата Крава Юлка) можеш ли да ми помогнеш? Винаги си ми казвал, че мога да разчитам на теб и като слушам тук една от любимите си вечни мелодии, ми се иска да вярвам, че вече ми подаваш ръка! М? :) (Извинявам се, че коментарът ми не е по темата! :) )
          
blondinkas4uk09 написа: Иначе... Продължаваме Напред.... с простотиите... :) starforlife, като отговор написа: Няма да има резултат, но... ще дерзаем!
"Прямо и отвесно"!
С теб съм! Зад теб! Дори малко в... :))
blondinkas4uk09 написа: Отивам да взема един душ и скачам в леглото. :) starforlife, заложил се като капан в леглото, като отговор написа: По гръб ли ще скачаш или по корем?! Не за друго, ами... знаеш... :))



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. loverka - The LiFe is just a ..Theatre.. sugar sugar...
07.09.2015 09:23
поздрави за всички;))))
цитирай
2. marmalady - blondie....very very stupied, ma sugar;)))
07.09.2015 09:59
многоо лоша презентация, мила блондорке.
Извади му очите на Иванушка , горкият !

Мила ,съчувствам ти, но в блога няма “отдел“за брачни и сексуални проблеми..
Аз отворих Пост за Политикa ,забрави ли ?
....иначе друг Спор с теб нямаме ,миме ;)
цитирай
3. blondinkas4uk09 - Аз спор за политика нямам с никой, ненормалнице!
07.09.2015 11:09
Ти имаш неква фиксация в това да си фантазираш по отношение на политическата ми заслепеност и облагодетелстваност. Нужда от специализирана помощ във връзка с тази патология, да ти трябва????? Слез от тротоара, от който наблюдаваш околните и сереш тотално неадекватните си простотии за тях и фАни за рогата собствения си път в живота... Как ми е презентацията, Moя Online Reputation Менижърке??????
цитирай
4. loverka - пантерке малка ...не си ми в категорията , щТо са навираш !?
07.09.2015 14:25
7. blondinkas4uk09 - Целувам те
13:02
и те Гушкам! :)

стига тренировки на сухо ,кифличке ....
очакваме ....младоженеца ,да са
пофали още в полунощ....
купи си презервативи 2/ 3 бр, и спрей антиСелска пот..
и...стискай “дудата“ ,Саанки...сега ти са паднало....
само ,да не заспи Гогата сл 2 ч. ...
че, квато си ми....плоска и скучна...
блондинкасвария9кила /ха ха ха ха....
Успеххх ,бебке ....
цитирай
5. blondinkas4uk09 - Уффф, Юлке,
07.09.2015 19:09
ти не си ми в категорията, сестро,... ама изобщо... Толкова си жалка, че се чудА да ти тегля ли една или да ти съчувствам....
цитирай
6. saanki - малка блонде,аз Никога Никого не търся ,миличка....Самодостатъчна съм си от 12 годишна...
07.09.2015 20:06
blondinkas4uk09 написа:
ти не си ми в категорията, сестро,... ама изобщо... Толкова си жалка, че се чудА да ти тегля ли една или да ти съчувствам....


Пс .Гого ме намери ,Ти ме намери...
Моят съпруг ме намери.....
моята любов ме намери..
моята кариера ,ако щещ.....
просто ,аз съм мнооогоо ленива и недисциплинирана/100 % /
пожелавам и на теб ,като моят живот ...
не са стискай....кис ...кис ..кис ...
хубава вечер ....




цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: loverka
Категория: Тя и той
Прочетен: 90666
Постинги: 33
Коментари: 131
Гласове: 156
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930